Google
 

donderdag 5 april 2007

Tussen het studeren door...

Woensdagavond, goed weer, redelijk wat wind. En genoeg gestudeerd, dus gas geven.

Rond 19.00 spreken de WTC af om te fietsen tot het net niet donker is. Maar ik heb mijn km nog wat nodig dus vertrok ik wat vroeger.

Veel wind, maar na een poos krijg je warm en viel het weer en de wind nog mee. Via Poeke, Hansbeke langs de vaart tot in Maria-Aalter met de nodige toeristen in mijn wiel terug naar huis.

Om 19.00 met de wtc mee. In de groep maar je kon niet echt uit de wind zitten dus een goede training. Het tempo was 'traag' dus is het gemiddelde ook niet zo hoog. Er werd geen finale gereden, tot mijn grote spijt, ik had er wel zin in.

Om 20.30 was ik terug thuis met een goed gevoel. Geen last van de benen.

Statistieken:

Afstand: 89 km
Gemiddelde: 30.5

Geen opmerkingen: