Google
 

zaterdag 14 april 2007

Samenwerken aan een warme samenleving


Reeds een tijdje geleden opperde Vlaams minister-president Yves Leterme voor een open debat. Zijn eerste stap was mensen hun gedacht te laten opschrijven/typen en dit via email naar hem door te sturen.

Een paar weken geleden werden de mensen die hadden geantwoord op dit verzoek, uitgenodigd om naar Brussel te komen voor een echt open debat met de minister zelf. 300 mensen gingen hier op in, inclusief Henk.

Deze middag smste hij me dat hij zelf in het vrt nieuws was terecht gekomen. Voor diegene die hem niet kennen eventjes een korte uitleg: het filmpje begint met mensen die binnenkomen, hij is de laatste die in beeld is alvorens er van beeld wordt geswitched en hij draagt een blauwe pull en een aktetas. Je kan niet missen. Misschien wordt hij nog beroemd... ;-)

Voor een verslag van de dag verwijs ik graag naar de blog van Henk zelf.

1 opmerking:

Pieter zei

Daar gaat mijn leven in de anonimiteit :)
Ik heb mijn best gedaan om een zo goed mogelijk verslag te schrijven, veel leesplezier!

Henk