Google
 

vrijdag 9 februari 2007

En het is vrijdag...

Vrijdagmorgen 07.00: geen zin meer om te slapen, ik wil gaan fietsen. Ik had woensdag al es gevraagd aan Marc of hij dat zou zien zitten vandaag en ik kreeg een positief antwoord.

Om 09.00 hadden we afgesproken en weg waren we. Marc trok meteen de gashendel open... op dat moment dacht ik: "hier gaan we afzien". Gelukkig voor mij vertraagde mijn mede-vluchter naar een snelheid 31-32. Ik heb mij dan maar es op kop gezegd en hoe sneller het ging hoe beter de benen. Maar na onze stop bij Ann - waar ik zeker es moet gaan eten, het schijnt lekker te zijn - blijft het tempo stabiel: 32-33. Het weer was prachtig en het voelde niet koud aan... al dachten anderen daar misschien anders over...

Trouwens nog iets anders: tijdens het fietsen reden we voorbij een ongeval. Een auto moet ergens de controle verloren hebben en op een veld beland zijn na enkele salto's te hebben gemaakt. Maar wat raar was... de auto lag zeker 80-90 meter op het veld op zijn kop en er zat nog een gracht tussen... Is dit misschien de vliegende auto van Harry Potter. Voor de liefhebbers: het was een zwarte Mini-Cooper met een vrouw aan het stuur ergens op de weg van Pittem naar Tielt. Ik vrees wel dat het voor ramp toeristen al ietsje te laat is...

Circuit: Ruiselede - Beernem - Oostkamp - dan zit er een gat in mijn geheugen Pittem - Wingene - Tielt - Schuiferskapelle - Maria-Aalter - Ruiselede.

Statistieken:

Afstand: 61 km
Gemiddelde: 31.0
Hoogtemeters: 75
Temperatuur: 2°C

2 opmerkingen:

Anoniem zei

owww Jan:)

voor de liefhebbers een mini couper... voor de autoliefhebbers is dat de doodsteek:) Tis namelijk nog altijd een mini COOPER:)

Amai is die auto zo neig gegaan is gelijk ge zegt dan mag die van geluk spreke...

grtz Henk

Anoniem zei

het is aangepast:)

henk