Google
 

donderdag 15 februari 2007

De kaap van de 100 km

Het was mooi weer vandaag en aangezien ik toch vroeg les had, van 08.00-09.45, wou ik wel es gaan fietsen. Ik wou mij letterlijk leeg rijden, en het is tamelijk goed gelukt.

Ik had al naar Marc gebeld en hij zou iets laten weten. Rond 13.30 belde hij, terwijl ik aan zijn deur stond, om te zeggen dat hij pas om 15.00 fietsklaar zou zijn. Geen probleem, ik zag mijn kans schoon om eens de 100 km te overschrijden.

Aangezien ik slechts een uurtje en een half had alvorens ik Marc zou oppikken besloot ik in de buurt te blijven:

Ruiselede - Tielt - Meulebeke - Oostrozebeke - Tielt - Kanegem - Ruiselede

Rond 15.00 belde Marc en niet veel later was ik waar we hadden afgesproken. Er stond nog een redelijke wind, dat vond Marc ook ( ;) ). Aangezien die wind uit Zuid westelijke richting kwam, reden we richting Nokere.

Ruiselede - Kanegem - Aarsele - Dentergem - Olsene (jaja over de brug) - Kruishoutem - Nokere - Kruishoutem - Zulte - Dentergem - Tielt - Kanegem - Ruiselede

In Kanegem kreeg ik spaakbreuk maar de schade viel goed mee, aangezien ik redelijk veel spaken in mijn wiel heb.

Statistieken:

Afstand: 101.3 km
Gemiddelde: 29.7
Hoogtemeters: 325
Temperatuur: 11°C
(foto: Poelberg, Tielt)

Geen opmerkingen: