Google
 

maandag 12 februari 2007

En het was weer proper...

Proximus Moblog Picture
view this picture on my Proximus Moblog


De laatste keer op de fiets alvorens we weer naar de lessen moeten.
Ik was eigenlijk niet van plan om nog te fietsen, het weer was slecht maar wat moet een mens doen als men zich verveelt? Op de fiets kruipen natuurlijk.

De zon kwam er even door, het ideale moment om te vertrekken. Ik had wat last na de kleine operatie van vrijdag (wijsheidstand getrokken). Er stond een zeer strakke wind: tegenwind was het lastig om 25-27 km/u te halen. Alles was in orde, ik denk dat ik de benen had om 100km te fietsen. Het ging reuze goed, ik had geen spierpijn toen ik thuis kwam.

Ik had mijn fiets gisteren nog maar helemaal proper afgekuist en nu mag ik opnieuw beginnen. Zoals je kan zien: hij is vuil, heel vuil. Niets te vergelijken met de rit van vrijdag, in dat opzicht is hij proper...

En straks naar Gent: voor mijn eerste les van de 2de semester. Staatsrecht van Prof. J.Vande Lanotte.

Statistieken:

Afstand: 51 km
Gemiddelde: 30.5
Hoogtemeters: 125
Topsnelheid: 55.9

Geen opmerkingen: