Google
 

woensdag 7 februari 2007

En het gaat vooruit...

Ahoi,

ik had mij voorgenomen om vandaag te fietsen maar lange tijd zag het er naar uit dat er teveel mist was en ik vond het te gevaarlijk om dan te vertrekken maar zo rond 14.15 trok de mist weg en weg was ik...

Ik had al gesmst naar Marc (een fanatieke wielertoerist) of hij geen zin had om mee te fietsen maar hij werd opgehouden dus was ik op eigen manskracht aangewezen om tegen de wind te beuken (geloof mij die was er en ze was koud).
De eerste kilometers waren echt om te bevriezen maar na 10km voelde ik mij opwarmen.
De tocht was bijna identiek aan die van zaterdag (samen met Wouter) enkel dat ik na Deinze via Poesele, Poeke, Kanegem en een stop bij Marc thuis ben aangekomen.

Het ging al een stuk beter dan zaterdag/zondag en maandag. Ik had gisteren mijzelf ook een dagje rust cadeau gedaan want het was hard nodig. Vandaag kon ik precies blijven fietsen... en ik was zeker niet zo moe als de vorige ritten. Hopelijk blijft het maar verbeteren...

Op naar vrijdag... samen met Marc?!

Statistieken:

Afstand: 65 km
Gemiddelde: 30.2
Hoogtemeters: 116
Temperatuur: 2°C

Geen opmerkingen: