Google
 

zaterdag 3 februari 2007

Eerste rit van het seizoen


Eindelijk!

Na vier maanden volkomen rust, spier-afstervingen, slechte conditie, gewichtstoename... komt er binnenkort weer beterschap.

De eerste rit is altijd zwaar en dit was deze keer niet anders. Ik had afgesproken met wouter.
Hij had een pakje af te leveren in Pittem en dat leek mij de ideale afstand. Dit rit ging verder langs Oostrozebeke - Wakken - Gottem - Deinze - Vinkt - Kanegem - Ruiselede. En ik ben ook nog es bij mijn oma gestopt, die had wat suikers in huis, ik was nl. mijn eten vergeten. Wouter had me ook al iets gegeven, waarvoor dank.
De eerste 30-35km gingen behoorlijk goed, beter dan verwacht. Maar dan opeens... mijn benen begonnen als lood te wegen... de kracht sijpelde eruit weg... Normaal! En ik ben geschrokken van het gemiddelde... nooit gedacht dat het zo goed zou zijn. Vorig jaar was het nl. maar 26 over 50 km.

Echt tevreden dat ik mijn fietsje weer es heb kunnen nuttigen. Het was een plezier om terug te zijn. Mooi weer, mooie route (met dank aan wouter ;)) Op naar de volgende rit, maar dan hopelijk weer ietsje beter dan deze...


Statistieken:

Afstand: 66 km
Gemiddelde: 27.8
Hoogtemeters: 141

(foto: wouter)

Geen opmerkingen: