Google
 

dinsdag 1 mei 2007

Dag van de Arbeid

Hoogdag, fietsdag! Klinkt bekend in de oren...

Veel wind, veel wind en nog es veel wind. De benen waren niet super maar gewoon goed.
Over het fietsen kan ik kort zijn. Afzien! De finale was een spervuur van aanvallen, en ik heb mij laten vangen, direct willen meegaan, en de goede ontsnapping, dan moest ik passen. Te veel krachten verspild om nog een kans te maken. Ik was pas 7de maar. Wel een zot gemiddelde... nog nooit eerder meegemaakt. Zondag laatste keer voor de examens...

Statistieken:

Afstand: 109 km
Gemiddelde: 35.9

In de namiddag was er parochianenkoers in Tielt en Kris, een goede wielertoerist-vriend, reed mee. Ik had beloofd te gaan kijken, en een half uurtje na het vertrek, stond ik op het parcour te supporteren. Hij zat goed, maar door omstandigheden kreeg hij, ookal zat hij dus nog fris, kramp. Hij moest dan ook lossen uit het achtervolgende groepje maar werd in zijn leeftijdscategorie knap tweede.
Hij is van plan de dokter over die krampen eens aan te spreken, want zoals ik hem ken: hij kan beestig goed rijden en hij was zeker één van de beste in koers. Volgend jaar beter hé!

1 opmerking:

Pieter zei

Afzien op de dag van de arbeid... Hoe geestig:) Zo te horen hebben die andere geluk da gij u wat ingehouden ebt want nu waarde toch nog zevende zonder iet te doen :) Ge zout nogal ies gegaan ebbe dan als ge u gegeven had :D Van start tot finish op kop zout dan geweest zijn... Wat was da in mijnen vorige comment over sportgeweld... ;) :D En dan die vrienden jonges jonges ook zo van die sporttalenten... :) Kzalekik et me mijn witte stekkebeentjes allemaal wel volgen:) (der is nu tog geen reden meer om er vanaf te geraken:D)