Google
 

donderdag 17 mei 2007

Intermezzo

Na een week en een half snakte ik naar een ritje met de fiets. Aangezien de woensdagavond een groep vertrekt aan de kerk, had ik wel zin om mee te gaan.

Na het 'praktische' examendeel van strafrecht op vijf punten, was ontspanning een welgekomen must. Na een uur file was het al bijna half zeven toen ik thuis was.

Vlug een boterhammetje eten, kleren aan, banden oppompen en gas geven. Zoals gewoonlijk rijd ik de woensdag met de B's mee. Geen onnodige inspanningen, op het dooie gemak achteraan in de groep hangen en vooral sociale contacten onderhouden. De laatste km begon het nog te regenen maar ik was net niet echt nat. In de laatste km wilden enkelen nog een kleine finale rijden, maar ik had dat niet vlug door. Met een kattensprong ging het van de laatste plaats in het peloton naar de eerste in de koers. Niemand kon nog aanpikken, dus was ik, vooral veilig, eerste.

Statistieken:

Afstand: 67 km
Gemiddelde: 31.1

3 opmerkingen:

Pieter zei

Ondertussen bleven medestudenten getrouw op post in de les staatsrecht van VDL... =)

En alweder eerste, volgend jaar de Tour de France ^^

Bambino zei

Medestudenten die halverwege de les pizza zijn gaan eten... geef mij dan maar mijn fiets!

Pieter zei

Idd, af en toe dient de innerlijke mens versterkt te worden, mijn wandeling naar het station heeft dan weer het sportieve element in mij tevreden gesteld... =)