Google
 

dinsdag 27 maart 2007

Terug na ziekte

Proximus Moblog Picture
view this picture on my Proximus Moblog

Na een week en vier dagen niet op de fiets te kunnen rijden, vond ik het welletjes. Het kriebelde teveel en wat kon mij dan nog die verstopte neus en die blijvende hoest schelen? Niets!

Ik besloot om naar Gent te rijden, om te kijken hoever het is en hoelang het duurt om er naartoe te rijden. Ik ging dan maar es langs bij Maarten, die net zijn lunch had verorberd. Tot dan toe waren de benen goed. In het terugkeren besloot ik een andere weg te kiezen, en deze bleek helemaal niet korter.

Ik weet nu dat het naar Gent centrum 32km is. De terugweg was er 20 meer, aangezien ik op de verkeerde weg zat, en er geen binnenweggetjes waren. GPS zou handig geweest zijn. Nuja, op 10 km van thuis kreeg ik bijna kramp door de slechte staat van de weg. Even later kon ik weer doortrekken en voorbijrazen bij het kasteel van Poeke (zie foto).


Statistieken:

Afstand: 83.4
Gemiddelde: 30.4
Temperatuur: 16°C

1 opmerking:

Anoniem zei

jaja dat is een zeeeeer mooie foto... Ook die indeling is werkelijk duidelijk ingegeven door de ware klasse van een beroepsfotograaf... Dat gevoel voor dramatiek weergegeven in dat scheefgereden verkeersbord dat werkelijk KNAL voor dat prachtige kasteel staat... Dit is een foto die zijn gelijke niet kent. Duidelijk gefotografeerd door een voorbijsnellende, geluidsbarrière doorbrekende wielerfanaat op professioneel niveau die in luttele seconden erin slaagt voorbijzoevend deze prachtfoto te nemen...

Daar zijn geen woorden voor Jan, proficiat :) ;)

Henk