Google
 

donderdag 15 maart 2007

Heerlijk weer, heerlijk gevoel...

Met het mooie weer vertrokken en het mooie weer teruggekomen. Heerlijk gewoon om in de wind met de zon op je gezicht wat rond te fietsen. Jammer is het morgen alweer voorbij en ziet het weekend er nogal donker uit waardoor de rit van zondag in gevaar komt.

De wind komt precies van alle kanten tegelijk maar dat neemt niet weg dat er tempo kan worden gemaakt. Het gevoel in de benen was uitstekend. Ik heb geen moment spierpijn gevoeld, het was zoals ze zeggen 'in de boter trappen'. Ik ben op het vlakke gebleven aangezien de wind uit de verkeerde richting kwam en bleef komen...

De kilometerteller staat intussen al op 893 km (met de koersfiets, niet de MTB), wat ik nooit had gedroomd voor ik opnieuw op de fiets kroop. Het doel van dit jaar: Brugge-Mont Ventoux zal waarschijnlijk niet doorgaan doordat mijn resultaten zo denderend zijn (kuch...). Maar dan houdt niet in dat ik niet meer zou fietsen.

Statistieken:

Afstand: 80.4 km
Gemiddelde: 31.1
Temperatuur: 12°C
Maximum snelheid: 47

Geen opmerkingen: