Google
 

donderdag 6 maart 2008

Terug op het spoor

De tegenslagen waarmee ik de laatste afgelopen weken werd geconfronteerd, zijn vandaag zo goed als opgelost. Mijn teen is helemaal genezen en die hardnekkige griep, op een kleine hoest na, uit mijn lichaam verband.

Het wordt dan ook de tijd om mijzelf opnieuw te herpakken. Niet enkel een stapel schoolwerk, maar een slechte conditie zijn de belangrijkste dingen waarmee ik nu worstel. Doch ben ik al blij dat ik terug voor school kan werken en kan gaan fietsen...

Het was ook niet allemaal kommer en kwel de afgelopen weken. Na maanden verlangen was het eindelijk zo ver: ik zit op kot. Zeker een aanrader, maar wel gevaarlijk als je niet weet waar je aan toe bent.
Bovendien, na een maand lang afwachten, zijn mijn punten meer dan behoorlijk en zit ik nog altijd op schema om een herexamenvrije vakantie te beleven.

Gisteren ben ik eindelijk nog es op mijn fiets gekropen om een fietstochtje te maken. De benen voelden wel allesbehalve ok aan maar dat nemen we er wel bij. Vandaag zou ik ook gaan fietsen maar na een wijselijke afweging tussen de fiets en school, heb ik besloten vandaag voor school te werken zodat ik zaterdag een LSD (Long Slow Distance) - training kan inlassen.
De wielertoeristen zitten intussen al twee weken in het zadel en naar verluidt, zit de snelheid er al helemaal in. Er is dus nog werk...

Geen opmerkingen: