Google
 

donderdag 6 maart 2008

Kootje heeft het loodje gelegd

Na een verblijf van 3 en een half jaar, heeft Kootje (mijn kanariepietje) het loodje gelegd.

Kootje is niet op een ordinaire manier bij ons terecht gekomen door haar te kopen. Ze is op een zonnige herfstdag in oktober recht onze garage binnen gevlogen.
Dierenvriend zijnde, heb ik haar opgevangen en eten gegeven.
Ze verbleef in onze keuken waar ze een stuk van het gezelschap werd.

Gisterenavond lag ze dood in haar kooi. In alle waarschijnlijkheid zal mijn zus haar begraven... Zelf ben ik niet thuis maar ookal is het een vogel, het was mijn kanarie.

Bij deze een laatste eerbetoon: het ga je goed in de kanariehemel, Kootje!

2 opmerkingen:

Pieter zei

Ja, het enige waarvan we echt zeker zijn in dit leven... De dood..., want dat overkomt ons vroeg of laat allemaal.

Anoniem zei

Innige deelneming