Google
 

woensdag 1 augustus 2007

Samenvatting van de afgelopen weken

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog iets van mijzelf liet horen op de blog. Weinig tijd en zin waren de oorzaken.

Wat is er zoal gebeurd op het fietsvlak?
1105 km in 14 ritten, met één rit waarop ik fier ben: 116km met een gemiddelde van 36.8
De bedoeling was om op te bouwen naar 11 augustus om in de parochianenkoers deel te nemen maar ik heb dan maar wijselijk besloten om het niet te doen, kwestie dat ik toch nog een beetje mijn gedachten bij de studies kan houden.

Wat is er gebeurd op het amusementvlak?
Niet veel, aangezien de meeste tijd die er was in het fietsen is gekropen. Gisteren ben ik wel nog eens naar de cinema geweest, het was zeer lang geleden en ik wou echt graag Pirates of the Caribbean at World's End zien. Wel, het is een prachtig film waar humor en spanning elkaar perfect aflossen, een echte aanrader!!
Verder heb ik mij voorgenomen iedere donderdagavond te gaan zwemmen samen met enkele vrienden.

Wat is er gebeurd op studievlak?
Veel te veel. Na de prettige reis kwam de domper om het feestgedruis: 5 herexamens (waaronder drie keer een 9). Helemaal gefrusteerd! Nu gaat het al wat beter, ik heb er mee leren leven, je kan ook niet anders. Maar toch dacht ik even aan stoppen...
Op 20 augustus beginnen de herexamens dus veel ontspanning zal er de komende weken niet meer inzitten.

Ziezo, dat was een heel kort samenvatting!

Geen opmerkingen: